
- Nieuwe collectie van Hatland
- +Hoeden
- +Petten
- +Mutsen
- +Handschoenen
- +Accessoires
- +Activiteiten
- Sale
My Account
Search

Wij doen ons uiterste best de bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur worden geplaatst, proberen wij dezelfde dag te verzenden. Op de product pagina staat een indicatie van de levertijd.
Onze verzendkosten binnen Nederland bedragen:
€4,95 voor bestellingen onder de €25,-
Gratis voor bestellingen vanaf €25,-
Onze verzendkosten naar België bedragen:
€6,95 voor bestellingen onder de €55,-
Gratis voor bestellingen vanaf €55,-
Onze verzendkosten naar Duitsland bedragen:
€7,35 voor bestellingen ongeacht het totaalbedrag.
Levering verloopt via onze logistieke partner en pakketbezorger DHL. Zodra jouw bestelling is afgegeven aan de vervoerder ontvangt u een Track & Trace email met daarop een indicatie van het bezorgmoment.
Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet op tijd ophaal bij het DHL Pick-up Point?
Wanneer een pakket niet binnen de door DHL aangegeven termijn wordt opgehaald, wordt het automatisch retour gestuurd naar Hatland. Houdt er rekening mee dat er kosten voor het laten terugsturen in rekening worden gebracht.
Worden er kosten in rekening gebracht voor het retourzenden?
Ja. De kosten die DHL in rekening brengt voor het retourzenden van het pakket naar Hatland worden aan de klant doorberekend. Deze retourkosten worden in mindering gebracht op het bedrag dat je teruggestort krijgt voor de geretourneerde bestelling.
Wat gebeurt er als ik een verkeerd adres heb ingevoerd?
De klant is zelf verantwoordelijk voor het correct invullen van het afleveradres bij het plaatsen van een bestelling. Controleer het opgegeven adres altijd zorgvuldig voordat je de bestelling afrond.
Indien een bestelling niet kan worden afgeleverd door foutieve of onvolledige adresgegevens die door de klant zijn en het pakket daarom retour wordt gestuurd naar Hatland, behouden wij ons het recht voor om eventuele extra verzendkosten voor de retourzending én het opnieuw versturen aan de klant door te berekenen.
Jij als klant zal in dat geval gecontacteerd worden met het verzoek een correct adres aan te leveren. De herverzending zal pas plaatsvinden nadat de aanvullende verzendkosten door de klant zijn voldaan.
Indien je als klant ervoor kiest om de bestelling na retourzending niet opnieuw te laten verzenden, wordt het aankoopbedrag exclusief de gemaakte verzendkosten terugbetaald.
Hatland is niet aansprakelijk voor vertragingen of kosten als gevolg van foutieve adresgegevens die door de klant zijn opgegeven.