Hoe weet ik of een artikel op voorraad ligt?
Alle artikelen zijn voorradig tenzij er ‘Niet op voorraad’ bericht zichtbaar is. Dit bericht wordt weergegeven nadat je je maat hebt geselecteerd (Indien het artikel opties voor maten heeft). Houd er rekening mee dat zelfs als een artikel zich in je winkelwagen bevindt, het niet wordt gereserveerd totdat je je bestelling hebt voltooid.
Ben ik verplicht om een account aan te maken?
Op Hatland.nl hoef je niet verplicht een account aan te maken om te kunnen winkelen. Het aanmaken van een account biedt wel voordelen. Zo kan je bij een volgend bezoek bestellen zonder dat je weer je persoonlijke gegevens hoeft in te vullen. Ook kan je daar je bestelgeschiedenis bekijken.
Is er een maattabel aanwezig?
Ja, wij willen niet iets versturen dat niet goed past. Wanneer je op een artikel klikt zie je onder de productinformatie een maattabel. Zo vindt u alle informatie om er zeker van te zijn dat onze producten precies passen.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Onze prijzen zijn altijd inclusief BTW.
Wordt de voorraad aangevuld?
Sommige van onze artikelen worden opnieuw aangevuld maar niet allemaal. Als je updates over de aanvulling van producten in het algemeen wilt ontvangen, meld je dan aan voor de nieuwsbrief van Hatland. Vergeet ons niet te volgen op Facebook en Instagram om er zeker van te zijn dat je niets misloopt.
Ik krijg een foutmelding wanneer ik met IDEAL wil betalen, wat nu?
Dit is vervelend, af en toe wil het gebeuren dat jouw bank werkzaamheden verricht. Tijdelijk kan het betalen dan niet werken. Over het algemeen zal dit na een half uur weer verholpen moeten zijn. Probeer het nogmaals en lukt het niet, neem dan contact met ons op via ons contactformulier en dan komen wij zo snel mogelijk met een oplossing.
Ik wil mijn order graag annuleren, hoe kan ik dit doorgeven?
Wanneer je bestelling is bevestigd, kan je deze niet meer veranderen. Je krijgt wel van ons de optie om de order te annuleren maar dat moet je wel dezelfde dag als de bestelling doen voor 15:00 uur. Wij kunnen alleen niet beloven dat we de bestelling kunnen annuleren als je al een e-mail hebt ontvangen waarin wordt bevestigd dat de bestelling al is verzonden. Neem voor het annuleren contact op met onze klantenservice door een mail te sturen via ons contactformulier.
Kan ik ook extra artikelen toevoegen aan een reeds geplaatste bestelling?
Het is helaas niet mogelijk om artikelen toe te voegen aan een bestaande bestelling die je eerder hebt geplaatst. Nadat je je bestelling hebt geplaatst, wordt deze onmiddellijk door onze magazijn medewerkers verwerkt.
Hoe kan ik mijn adres veranderen?
Als je een Hatlanders account hebt, is het mogelijk om je gegevens te veranderen door in te loggen op Mijn Account. Nadat je bent ingelogd kan je kiezen voor Adressen. Hier kan je je adres wijzigen en als je dit wilt ook extra adressen toevoegen.
Wanneer je geen account hebt maar wel je adres wilt wijzigen voor je geplaatste bestelling, verzoeken wij je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice om de wijziging door te geven. Dit moet wel op maandag tot en met donderdag voor 15:00 uur en op vrijdag tot 14:00 uur.
Kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?
Als je je wachtwoord bent vergeten, kan je deze wijzigen op onze website. Ga naar Mijn account en klik indien je je wachtwoord niet meer weet voor ‘Wachtwoord vergeten’. Als je je gegevens wel weet log dan in met de bekende inloggegevens en ga vervolgens naar ‘Informatie’. Hier moet je vervolgens je huidige wachtwoord en het nieuw gewenste wachtwoord invullen en akkoord gaan met de algemene voorwaarden.